donderdag 4 mei 2023

Crealies: voor jou

 


Goedemorgen,

Vandaag  laat ik mijn kaart in een soort patchworkstijl zien.
Met de honingraat stansen kan je ook gewone vakjeskaarten maken.

Ik ben begonnen met de rechthoek te stansen met de Crea-Nest-Lies XXL
met open geschulpte randen, daarop een rechthoek van de Cardzz stansset.

Daarop de laagjes in de honingraat vorm. 
Ik heb geel en een soort lentepatroonpapier gekozen
 voor de onderste laag en de randen heb ik allemaal uit roze papier gestanst. 
Een close up. Hier kan je ook mijn bloemen zien die ik uit roze foam heb gestanst en heb samen gezet met een parelbrad. Ik heb wat geel naaigaren onder de bloemen bevestigd.
Er hangen ook twee banners aan vast. Hierop heb ik de tekst 'voor jou' en een honingraatje geplakt. 
De tekst was met de Texto Negativo stans gestanst (met daar onder een 'maak van je stansvorm een sticker') De tekst heb ik in tweeën geknipt om op elke banner een stukje te plakken.
De randen van de Crea-Nest-Lies XXL stansen zijn zo mooi, de geschulpte randen, de randen met kleine streepjes, het is meteen erg mooi afgewerkt. 
En ook de stiksteekrandjes van de Cardzz honingraat maakt het net even anders.

Ik heb de volgende Crealies producten gebruikt op mijn kaart.

Crealies stansen / dies:

Crealies Basis:






Tot de volgende inspiratie post bedankt voor het bezoekje,
groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...