donderdag 11 mei 2023

Crealies, Beezy Schedule

 

Een drukke agenda, dat is zeker wat ik de afgelopen weken heb gehad en nog in het vooruitzicht heb. En dus pasten de prachtige nieuwe bijen uit de april/mei collectie daar geweldig bij. 


Van de leuke honingpot stans heb ik een hele positieve pot honing gemaakt. Een goede of mooie quote past altijd goed op een bullet journal pagina.

De pagina heb ik opgebouwd door lagen te maken en deze op bepaalde plekken open te maken met de grove honingraat stans. Daarachter plakte ik dan doorzichtige plastic sheets zodat het netjes afgedekt is, maar je er wel helemaal doorheen kunt kijken. 

Zoals je kunt zien, kun je de honingraat uit de pagina schuiven. Ik heb er de dagen van de week op verwerkt en foto's die mij herinneren aan die dagen. 

Zoals je bij deze foto kunt zien zijn een paar van de honingraten aan de bovenkant van de pagina eruit geschoven.

Tot de volgende keer.
Groetjes, Divina.

Materialen die ik gebruikt heb:

Crealies stansen/dies:

Crealies For Journalzz & Plannerzz:

Cardzz stansen no. 565, Frame & Inlay 3x Honey X-tra stansen no. 67, Honingpot 
Partzz stansen no. 63, Bijen klein en middel Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag (2x stiksteeklijn)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...