maandag 8 mei 2023

Crealies Steampunk Hat minialbum with video

 

Hallo,

Ik ben echt helemaal into albums maken en zie nu werkelijk overal een album in ....hahaha.
Zo ook met deze steampunk hoed stans.


Ik heb geen tutorial maar wel een filmpje van het eindresultaat.




En heel veel foto's.

Dit is de basis.
Ik heb de bovenste rand van de hoed afgesneden, een "rug" geknipt van de breedte waarin ik het album wilde maken en de bindsysteem A stans heb ik een aantal keer gestanst.
Hier kan ik nu de pagina's aan bevestigen/verlijmen.


Voor de kaft en de rug heb ik nogmaals de hoed gestanst, maar nu niks afgesneden en dus heel gelaten. Zodat je nu de hele steampunk hoed ziet.























Hopelijk heb ik jullie net zo enthousiast gemaakt als ik zelf ben.

Liefs, Nicole

Gebruikte producten:

   

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...