vrijdag 5 mei 2023

Crealies Double Hexagon Giftbox with video

 
Hoi

Vandaag laat ik jullie zien hoe je Create A box (mini) no. 24 kunt verlengen. 
Zo kun je er een groter/langer kadootje in stoppen. 
Ik stopte er crayons in die ik voor een kadootje leuk wilde verpakken.  



Om de scheiding van de 2 doosjes te verbergen, plakte ik er een lint over en daaraan hing ik een label met tekst. Ik pakte per ongeluk alleen een oud label van Crealies, dus in de producten staat een label die hier heel erg op lijkt. 



Wil je weten hoe je dit doosje heel makkelijk zelf maakt? Kijk dan de tutorial video.




Creatieve groetjes Mandy

Crealies stansen/dies :

Create A Box Mini stansen no. 24, Zeshoek doos mini Labelzz & Tagzz stansen no. 19, ruwe randen X-tra stansen no. 66, Gieter Texto Negativo stansen no. 16V, VAN HARTE (verticaal)

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...