vrijdag 26 mei 2023

Crealies Chocolate Gift Box with video

 

Hoi

Mokkaboontjes, daar hield mijn moeder altijd zo van.
Ze pakte dan 1 boontje en genoot daar zo van.
Dit doosje heb ik dan ook gemaakt met haar in mijn herinnering.


Ik heb een venster/doorkijkje gestanst in het doosje.
Zo zie je alvast een beetje wat er in het gift boxje zit.
En vind je deze kleine labels aan het zakje niet schattig, deze zijn gemaakt met Set of 3 no. 54

Ik heb dit doosje net anders dichtgeplakt en dichtgevouwen, zodat je het zakje eruit kan halen zonder het doosje te beschadigen. Ik laat dit in onderstaande video zien.




In het doosje heb ik ook nog een stukje papier en designpapier geplakt.
Als je het zakje eruit haalt, zie je dit verschijnen.


Creatieve groetjes Mandy

Crealies stansen/dies:


Create A Box Mini stansen no. 24, Zeshoek doos mini Texto Negativo stansen no. 114H, VOOR MAMA PAPA (horizontaal) Set of 3 stansen no. 54, Accenten A Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 113, Slanke harten met dubbele stiksteeklijn Partzz stans no. 24, Versiering voor Labelzz & Tagzz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...