woensdag 10 mei 2023

Crealies : Just for you strawberries! with video



Goedemorgen,

Vandaag een zalige aardbeienkaart !
Ik heb mijn papier op kleur geselecteerd in plastic opbergdozen 
en toen ik door de doos met rood papier ging kwam ik dit aardbeienpapier tegen. 
Perfect voor de leuke Partzz aardbeien.
In de korte video laat ik stap voor stap zien hoe deze kaart is opgebouwd.

 
Ik heb garen gebruikt om de Texto Negativo een iets andere look te geven.
En onder de aardbeien wat tule zodat de aardbeien iets meer de aandacht krijgen.
Het Cardzz frame past precies op de Crea-Nest-Lies XXL stans met open schulpjes.
Krijgen jullie nu ook zin in aardbeien? 

Hieronder vermeld ik nog even welke Crealies producten ik heb gebruikt.

Crealies stansen / dies :



Tot de volgende inspiratie post!

Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...