woensdag 7 juni 2023

Crealies Tea Giftbox with Tear Away with video


Hoi

Crealies heeft nu een nieuwe maat voor de doosjes, namelijk large.
Ik had meteen een idee voor het melkpakje Large.
Een Giftbox met thee erin, want ik ben echt gek op thee.

En de verrassing van dit doosje zit aan de achterzijde.
Daar heb ik X-tra no. 9 gebruikt, de rits rats.

En als je deze open "ritst" dan kun je 1 voor 1 de theezakjes pakken, 
wanneer je een kopje thee wilt gaan maken. 

Wil je weten hoe ik deze "rits rats" gestanst hebt? Kijk dan de video.







Naast het werken met de crealies producten vind ik het heel fijn om te aquarellen.
Annelies gaf me het idee om dat met de appeltjes te doen . 
Dit vond ik echt super leuk om te doen. 

Creatieve groetjes
Mandy

Crealies stansen/dies:

Crealies Create A Box Large stans no. 6, Melkpak groot X-tra stans no. 9, Rits rats Partzz stansen no. 67, Appel klein en middel Partzz stansen no. 68, Appel groot Texto Negativo stansen no. 117H, JUST BEE/FOR YOU (horizontaal) Texto Negativo stansen no. 199, Alfabet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...