maandag 19 juni 2023

Crealies : how to make a triangle box with your Create a Box Large no. 05 dieset + reel



Goedemorgen,

Ik vermaak me altijd om stanssets op meerdere manieren te gebruiken.
Vandaag laat ik zien hoe je van de Create a Box L no. 05 
in een handomdraai ook een leuke puntzak kan maken.
In dit geval een kleine driehoekige cadeaudoos om beterschap te wensen.
In de korte reel laat ik zien hoe dat kan.


Bij de Texto Negativo stansen gebruik ik altijd een ´Maak van je stansvorm een sticker´,
dan heb je meteen een mooi plaklaagje en hoef je niet met lijm te priegelen.
Ik heb de volgende Crealies producten gebruikt.
 
Crealies stansen / dies :


Crealies basis :





Bedankt voor het bezoekje,
tot de volgende inspiratiepost.

Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...