vrijdag 9 juni 2023

Crealies Strawberry and Chocolate Cake

 

Hoi

Chocolade en aardbeien, voor mij een perfecte combinatie.
Daarom heb ik met de nieuwe Create A Box Large no. 5 een chocolade taartpunt gemaakt met aardbeien en slagroom.


De ene zijkant is net even wat anders dan de andere. 
Gewoon om te laten zien hoe simpel je kunt variëren.

De aardbeien en ook de "drie" rand heb ik bewerkt met clear embossingpoeder. 
Zo krijg je een extra glanslaag.

De bovenzijde van de taart heb ik versierd met verschillende aardbeien en met Texto Negativo no. 113H heb ik 'hoera' gestanst, wat nu lijkt op een stukje chocolade. 

Aan de achterzijde sluit en opent de taartpunt.


Creatieve groetjes Mandy

Crealies stansen/dies:


Partzz stans no. 25, Aardbeien klein en middel Texto Negativo stansen no. 113H, HIEP HIEP HOERA (horizontaal) Texto Negativo stansen no. 01H, GEFELICITEERD (horizontaal) Texto Negativo stansen no. 24H, HARTELIJK (horizontaal) On the Edge stans no. 64, Druipende honing & glazuur 14,5 cm X-tra stansen no. 62, Fishtail banners 2x

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...