vrijdag 16 juni 2023

Crealies: butterfly suitcase mini album & video tutorial



Goedemorgen,

Ja dan zie je de nieuwe L versie van de koffer stans en dan denk je "out of the box".
Ik heb er een mini album van gemaakt. 
Het is dus geen doosje maar een album. De zijkanten zijn open. 
Een zijkant heb ik voorop geplakt met een ril lijntje zodat er twee kaartjes in passen.
In de video tutorial kan je precies zien hoe ik dit album heb gemaakt.


De laagjes van de prachtige Varia vlinder heb ik aan een lint vastgeplakt .
En ook de zeshoeken / honingraat stansen heb ik op verschillende manieren ter versiering gebruikt.
Dit is het album gezien van de zijkant.
Het album sluit met velcro dotjes.
Eenmaal open zijn er een pocket en verschillende pagina's te zien.
Elke pagina heeft een opbeurende spreuk.
Sommige teksten heb ik getypt op mijn oude typemachine en sommige teksten heb ik op
de computer geschreven en daarna op gekleurd papier afgedrukt.
Ik heb allerlei vrolijke papiertjes tevoorschijn gehaald.
Als dit album je dag niet goedmaakt :). 
De basis is uit stevig kraft gestanst.

Crealies stansen / dies:

Crealies basis: 






 




Bedankt voor het bezoekje en tot de volgende inspiratie post!

Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...