dinsdag 6 juni 2023

Crealies, A shaking fruity day

 
Op deze levendige bullet journal pagina heb ik geweldig leuke en vrolijke sappige appels, rijpe peren en elegante libellen verwerkt. Ik heb gekozen voor vrolijke en frisse kleuren waardoor een levendige en natuurlijke sfeer ontstaat die je meteen meeneemt naar een rustgevende tuin vol heerlijke vruchten en vliegende libellen.


Het schudeffect bij de appel en de peer in deze bullet journal pagina brengt een speels element met zich mee, waardoor de pagina tot leven komt wanneer je de appel of pagina heen en weer beweegt.


De andere appel en peer op deze bullet journal pagina hebben ook een leuk 3D-effect, waardoor ze bijna van de pagina lijken te springen, zeker met het leuke glitter papier.


De nieuwe appel en peer stans van Crealies brengen een leuke en speelse toevoeging, waardoor je ook leuke effecten kan creëren van prachtige fruitige accenten zoals dit leuke schudmateriaal.


Met een hart vol inspiratie en een hoofd vol creatieve ideeën, sluit ik mijn blog af in de hoop dat ik jullie ook een beetje geïnspireerd heb om zelf aan de slag te gaan.

Liefs,

Divina

De volgende materialen heb ik gebruikt,

Crealies stansen / dies:

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...