vrijdag 23 juni 2023

Crealies Just Bee You Giftbox with video

 

Hoi

Vandaag weer een giftbox van mij. Deze keer gevuld met honing.



Het doorkijk venster heb ik gemaakt met Crea-Nest-Lies XXL no. 114.


In d video kun je zien hoe ik dit precies gemaakt heb.


Ik heb de On the Edge no. 64 rondom het doosje gebruikt.


En aan de achterzijde nog een extra tekstje. Het leuke van de Texto Negativo stansjes vind ik dat je ze op verschillende manieren kunt gebruiken. Zoals aan de achterzijde heb ik bovenaan alleen 1 laag gebruikt waar "just" uitgestanst is. de woorden "bee you" heb ik juist voorzien van een extra laag erachter. Aan de zijkant heb ik de losse letters van "mee" gebruikt. 



Creatieve groetjes Mandy

Crealies stansen/dies:


Crealies Create A Box stans no. 6, Melkpak Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 114, Zeshoeken met dubbele stiksteeklijn Partzz stansen no. 63, Bijen klein en middel Partzz stansen no. 64, Bij groot On the Edge stans no. 64, Druipende honing & glazuur 14,5 cm Texto Negativo stansen no. 117H, JUST BEE/FOR YOU (horizontaal)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...