dinsdag 27 juni 2023

Crealies: A sweet box "voor oma"



Goedemorgen,

Vandaag heb ik een "zoet" koffertje ( cadeaudoosje met snoepjes) voor oma.

De bijtjes zijn speciaal, net zoals oma.
Ik heb de bijen twee maal gestanst, eenmaal uit zwart karton en eenmaal uit roze papier. 
De vleugels zijn van vellum waarop ik glitter heb aangebracht.

Op de zwarte bijen heb ik een geel onderlijfje geplakt en daar boven op heb ik de geknipte roze bijen geplakt. De roze bijen had ik zo geknipt dat er alleen vleugels en het onderlijfje overbleven.
Het koffertje is verder nog versierd met de honingraat en de druipende "honing".
Hier zie je de bij van dichtbij. Hij zit boven op de linten strikjes.
Op de bij heb ik ook nog een strassteentje geplakt.
De ogen van de bijen zijn gemaakt met wat jewel drops van Nuvo.
Op de achterkant de tekst 'voor oma' en wat hartjes.
Het doosje plak ik niet vast zodat oma makkelijk de snoepjes eruit kan pakken.
Natuurlijk kan je deze koffertjes op zoveel manieren gebruiken
 maar wie weet heb ik je op een ideetje gebracht.

Crealies stansen / dies :
Create a Box no. 07



Bedankt voor het bezoekje tot de volgende inspiratie post,

groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...