donderdag 8 juni 2023

Crealies : Baby gatefoldcard with pocket


Goedemorgen,

Vandaag laat ik jullie een lekker roze babykaartje zien.

Ik heb de Cardzz no. 567 gebruikt om de gatefold te maken met alle passende laagjes. 
Zo makkelijk één laagje is glad en de kleinste laag is met een stiksteekje.
Op de randen op de voorkant heb ik een kanten lint geplakt en daar een lintje doorgeregen
zodat je een strikje kan maken om de "flappen" dicht te houden.
Aan de voorkant (links) heb ik een rompertje gestanst en daarop
één van de nieuwe appeltjes. Zijn ze niet lief ook als versiering ? 
Ik heb met een potlood roze wangetjes gekleurd en daarop
drie stipjes met een witte gelpen aangebracht.
Aan de rechterkant een grotere appel, een zuigfles met bling en een klein rompertje.
De Texto Negativo "een baby" heb ik geknipt zodat alleen de tekst baby overbleef.
Ik gebruik bij het stansen van de Texto Negativo stansjes altijd een
´Maak van je stansvorm een sticker´ velletje. Dan blijft er meteen een plaklaagje aan zitten.
De tekst baby is uit een roze glittervel gestanst.
Het laagje eronder heb ik uit zwart papier gestanst, dat geeft een mooi contrast.
Zodra je het strikje op de voorkant van de gatefold kaart open maakt kan je de mooie heart pocket vinden. In de pocket een hart waarop ik de naam zal zetten van de baby de geboren is 
en in de pocket doe ik ook nog een giftcard of wat geld.
Op de hart pocket heb ik ook nog wat bloemetjes geplakt.
Hier nog een foto met de stansjes, hieronder heb ik alle links gezet .

Crealies stansen / dies:


Crealies basis : 







Ik hoop weer wat inspiratie te hebben gegeven met de prachtige Crealies produkten,
tot de volgende post.

Groetjes Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...