donderdag 7 april 2022

Crealies Magic Slider Card



Vandaag heb ik een Magic Slider kaart gemaakt met de Cardzz no. 306  
samen met de schattige nieuwe konijntjes.
Ja in heerlijke vrolijke voorjaarskleurtjes.
Wanneer de kaart dicht is zie je een konijntje in het gras op de voorkant 
en een konijntje op de achtergrond.


Zodra je kaart open schuift komt er nog een konijntje tevoorschijn.
Misschien een ontmoeting in de avond aangezien het donkerder is geworden.
Ik heb de stansjes uit watercolor papier gestanst 
en later een kleurtje gegeven met de Pigment Colorzz.

De Cardzz no. 306 heeft dus verschillende mogelijkheden om leuke interactieve kaarten te maken. Je kunt stempels of stansen gebruiken zoals je ziet op mijn voorbeeld.
Voordat ik alle lagen had geplakt had ik goed gekeken dat het schuifsysteem door niets werd gehinderd. Onder de opening aan de voorkant had ik ook nog een schulprandje toegevoegd.


Hier nog een close up van het gedeelte wat zichtbaar wordt bij het openschuiven.
Zijn de konijntjes in het gras niet schattig?
Meer laagjes wolken en de achtergrond heb ik niet wit gelaten.
De spatjes zijn ook met Pigment Colorzz gemaakt, gemengd met water op een penseel en daarna wat tikjes geven zodat er spatjes terecht komen op het papier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...