maandag 11 april 2022

Crealies : Impossible bunny giftbox


 

Goedemorgen,

Vandaag heb ik het super gave nieuwe vierkante doosje gebruikt,
het heet een onmogelijk doosje. 
Het dekseltje zit namelijk aan het doosje vast, echt een heel leuk verrassingseffect.
Ik heb het doosje uit wit karton gestanst en bekleed met gouden vinyl en het dekseltje met bruin /teal papier . Ik had ook een mooi passend lint gevonden om het doosje dicht te maken.
Aangezien Pasen er weer aan zit te komen heb ik er chocolade paaseitjes in gedaan.

 Het konijntje heb ik uit foam gestanst. 

Tip : Het hoofdje heb ik twee maal gestanst 
 en tussen de twee laagjes heb ik een koordje vastgelijmd 
zodat het een hanger wordt voor het doosje.

De oogjes en het neusje met de mond heb ik uit zwart karton gestanst 
waar ik een 'maak van je stansvorm een sticker' vel achter had gedaan.

Nog en strikje en de wangetjes gekleurd met wat pastel krijt.
Wat een schatje he?
Het dekseltje kan omhoog worden geschoven.
Eenmaal omhoog geschoven komt de inhoud te voorschijn.
Ja er zitten chocolade eitjes in !
Op het dekseltje heb ik alleen papier geplakt om het schuif systeem niet te hinderen.
Maar je kunt natuurlijk wel kleine stansjes gebruiken zolang ze maar niet in het midden zitten.
Hier nog een laatste foto.

Crealies stansen / dies :

Crealies basic : 

 


Bedankt voor het bezoekje, tot de volgende post ,

Anna Blankina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...