donderdag 28 april 2022

Crealies Blogestafette Dag 8 / Blogrelay Day 8

  


Gisteren liet Mandy zien wat zij heeft gemaakt met de mei producten van Crealies.

Ik mag deze blog estafette afsluiten met mijn kaart met de On the move no 13.

Het is weer een super gave interactieve kaart vorm. Makkelijk te maken aangezien alle stansen de perfecte maten hebben om de laagjes aan te brengen.


Op het trapjes gedeelte passen precies de nieuwe Alfies alfabet stansjes. Ik heb een bedank kaartje gemaakt dus de letters thank you gebruikt.


Als de kaart wordt opgevouwen ziet hij er zo uit. Ik heb ook de nieuwe blaadjes en bloemen gebruikt. Onder de bloem een net lintje en in het hartje van de bloem een jewelz. (strass steentje).


Hier zie je kaart met de stansen die ik heb gebruikt.


Opgevouwen past hij mooi in een gewone C 6 envelop.


Crealies stansen / dies:
Uno no 65 (new)

On the MOVE stansen no.13, Design L, Trapkaart met 2x 5 treden Uno stans no. 65, Bloem 27 Duo Dies no. 63, Blaadjes 15 Duo Dies no. 63a, Blaadjes 15 spiegelbeeld Alfies stansset no. 6, Alfabet in vierkantjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...