zaterdag 8 augustus 2020

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten dag 8. The America adventure


Vandaag  inspiratie dag 8 met de nieuwe producten gemaakt door Jolanda Leenders

Hallo Allemaal
 
Mijn dochter vroeg me haar foto's vast te leggen van haar Amerika avontuur
in een journal. Oké graag!
Ik heb op mijn pagina een strookje van 0,5 cm dessin papier geplakt.
Daarlangs heb ik de nieuwe stans met dubbele gaatjes gelegd
en daar een touwtje doorheen gestrikt.
Ik heb van een strookje dessin papier een pagina hoge pocket gemaakt,
waar ik een Amerika quotes met een tabje in heb zitten.


Langs die dessin papier pocket heb ik met een On the Edge die nog een pocket opening gemaakt (je moet dan wel een achterkant maken) voor een label met de tekst.


Ik heb de leuke tekst balkjes stempels gebruikt, met heel toepasselijke woordjes voor
haar avontuur.
De rechter pagina heb ik laatst al eens gemaakt, maar wilde hem hiervoor nog eens gebruiken.
De uitleg in staat in een eerdere post.
Dit was deel 1 van het avontuur, er zullen nog wel meerdere pagina's volgen.
Hopelijk vinden jullie het mooi.

Veel knutselplezier
Groetjes Jolanda Leenders.

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

 On the Edge stansen no. 44, 2x pocket openingen. Met dubbele stiksteeklijn. Stansen no. JP 609, Cijfers met schaduw Big Labelzz & Tagzz stansen no. 16, Glad Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag Text & Co, Word strips no. EN01, Moments (Engels) 

2 opmerkingen:

  1. Wauw, dit is nog eens een mooie manier om een bijzondere reiservaring vast te leggen. Daar is ze vast heel blij mee. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...