vrijdag 7 augustus 2020

Inspiratie Estafette nieuwe Crealies producten Dag 7

Hallo Allemaal

Vandaag inspiratie dag 7 met de nieuwe producten
gemaakt door Anita.

Hiervoor heb ik een Mixed Media kaart gemaakt.
Ik laat je zien dat je van twee losse pagina's een kaart kan maken,
door deze te verbinden met draad,
alvorens ik gaatjes gestanst heb met de nieuwe mini album stans.
Wel heb ik het nog wat extra vast gemaakt met wat lijm er tussen.
Voor de grote van de kaart heb ik gekozen voor A5 formaat.
De voorkant van de kaart heb ik met de Pigment Colorzz no. 1 en 3
op kleur gebracht.
De randen met Distress ink kleur Mowed Lawn.
Met een andere mini albums stans rechthoekige gaatjes gestanst.
Hiervan is het leuke dat je er lintje doorheen kan rijgen
dat mooi plat blijft zitten.

De binnenkant van de kaart op kleur gebracht met de Pigment Colorzz no. 18 en 20 
en dezelfde Distress ink kleur.

Het versieren van de bladzijdes kan beginnen.
Dit heb ik gedaan met Bits & Pieces stempels, tekst stempels,
stansen van bloemen,  knoopjes en de nieuwe 
mini album stansen no. 3 en 5.
Ik heb van de mini album stansen de opening gestanst in de voorkant
en stroken gestanst. Deze stroken kan je ook eenvoudig inkorten.
Door eerst helemaal de strook te stansen
en vervolgens de stans bijvoorbeeld half over je strook te leggen
(die je net uit gestanst heb, goed opletten dat de zijkanten
goed liggen) en weer te stansen. 
Zo heb je nu een strook die half zo lang is.

Hiervan nog drie close up foto's gemaakt.



Zo ziet de binnenkant eruit na het versieren.

Dankjewel voor het langs komen.
Groeten Anita van Merode.

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Mixed Media:

Crealies Basis:

     
  Duo Dies no. 60, Open bloemen 25  
Set of 3 no. 60, Dichte bloemen 25  Partzz stansen no. 39, 6x Knoopjes  
Bits & Pieces stempel no. 194, 2x 4 Knoopjes  Bits & Pieces stempel no. 188, Happy Faces, outline  
Bits & Pieces stempel no. 124, Koffievlekken klein  Bits & Pieces stempel no. 123, Koffievlekken middel  
Bits & Pieces stempel no. 120, Koffievlek groot
Bits & Pieces stempel no. 7, dunne mozaïek  Tekst & Zo stempels, Jarig 20  
3x Spuitflesje (penvorm)  Pigment Colorzz, Lentegroen no. 23  
Pigment Colorzz, Groen no. 20 Pigment Colorzz, Turquoise no. 18 
Pigment Colorzz, Oranje no. 03  Pigment Colorzz, Geel no. 01  
Watercolor / Mixed Media papier, wit 200 grams (15x A4)  Zwart karton, 210 grams, voor o.a. mini albums (20x A4)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...