vrijdag 28 augustus 2020

Crealies, Doe meer met Mini Album Binder B.

 
Vandaag is Anneke onze guest designer.
Zij maakte dit mooie mapje.

Mijn post van vandaag is een mapje geworden met 5 theezakjes.

Snijd een stuk cardstock van 16,5 x 24 cm.
Ril deze op 7,5 - 9 cm.
Het designpapier is 0,5 cm kleiner. 
Er zitten 5 theezakjes in dit mapje.
Links onder is wat anders daarom ziet hij er ook anders uit!
 
Voor de vakjes heb de stans Mini Albums Binder B gebruikt.
Die heb ik daarna op 11 cm afgesneden.
Aan beide zijkanten een rillijn van 2,5 cm gemaakt.
Daarna ingeknipt en er een stukje afgehaald (zie foto).
Met dubbelzijdig tape heb ik hem in elkaar gezet.
Daarvoor heb ik een liniaal in het vakje gestopt om de vorm te behouden.
 


 Voor het mapje waar de thee in komt heb ik een stuk designpapier gesneden
 van 5,5 x 14,5 cm.
Ril dit op 2,5 - 9,5 cm.
Daarna heb ik de rillijnen gevouwen en bij het stukje van 2,5 cm onderin
 twee kleine nietjes gedaan.
Daar heb ik de theezakjes in gedaan.
 
 Het linker mapje is een klein notitie blokje.
Ik heb 6 papiertjes gesneden van 5 x 6,5 cm.
Dit heb ik vast gezet met 2 nietjes.
Daar kun je een persoonlijke boodschap inzetten als je dit cadeau wilt gegeven.
Het zou ook een uitnodiging voor een high tea kunnen zijn.
Ik heb alles met bloemetjes en blaadjes gedecoreerd.
 
Bedankt voor je bezoekje.
Groetjes, Anneke

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Crealies Stansen/Dies:
Mini Albums Bindsysteem B (rug 3 mm) met stippenlijn Set of 3 no. 60, Dichte bloemen 25 Duo Dies no. 57, Blaadjes 11

Anneke, bedankt voor je mooie creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Anneke's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...