vrijdag 21 augustus 2020

Crealies The Big Apple


Hallo Allemaal


Ik ga verder met het journal voor mijn dochter.
Vastgelegd de aankomst in New York.
Ik heb een pagina gestanst, daar een strookje dessin papier van 0,5 cm opgeplakt.
Een strookje zwart papier van 1,4 als reinforcer rand.
Een strookje met in mijn geval de tekst 'super special'.
Van een strookje dessin papier (dessin papier op de pc gemaakt) heb ik een pocket gemaakt.
Ik heb  een On the Edge stans langs de rand gelegd, zodat er een hoekje word uit gestanst.
Een stukje lint aan de achterzijde opgeplakt aan deze pocket.
Deze pocket heb ik met dunne tape aan 3 zijdes op mijn pagina geplakt.
Ik heb de Word Strips gebruikt met het kadertje erom heen.
Deze kadertjes zijn ook leuk om je eigen tekst in te schrijven
Heb het strikje erop geniet, en dan opgeplakt.
Uit een stukje blauw papier een sterretje  in een cirkeltje uitgesneden.
Daarachter een wit cirkeltje geplakt.
Nog wat sterretjes onderop de pagina.



Dan heb ik een label uit gestanst, en met de Word Strips drie regeltjes tekst gestempeld.
Daarboven de foto, wat washi tape, een pijltje en weer zo'n sterretje.
Volgende keer een vervolg op deze pagina.
Hopelijk vinden jullie hem leuk.
Veel knutselplezier!
Groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

On the Edge stansen no. 44, 2x pocket openingen. Met dubbele stiksteeklijn. Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag Crea-Nest-Lies Small stansen no. 21, 5x Sterren Big Labelzz & Tagzz stansen no. 16, Glad Set of 3 stansen no. 54, Accenten A Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 84, Gladde cirkels halve cmText & Co, Word strips no. EN02, Dream (Engels) Text & Co, Word strips no. EN01, Moments (Engels) Bits & Pieces stempel no. 191, Strips set A: omlijning

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...