dinsdag 30 juni 2020

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten dag 11 Hiep Hoera kaart


Hallo Allemaal

Vandaag inspiratie dag 11 met de nieuwe producten door Jolanda Leenders


Vandaag een kaart, wat een beetje uit mijn comfortzone is,
maar ik ga de uitdaging gewoon aan.
Met de handige 'doosje in een kaart' stans kan het niet fout gaan.
Ik heb gewoon een basis kaart gesneden.
Onderop zoals altijd een strookje dessin papier.
Daarna heb ik 6 reepjes cardstock van 1 cm breed gesneden van verschillende kleuren.
Op elk reepje hiep hiep hoera gestempeld, en vanaf onder de eerste 5 reepjes opgeplakt.
Daarna heb ik van de nieuwe On the Edge stans van de notitie rand rond het stukje gebruikt
wat je normaal weggooit. Ik vind dit zo'n leuk effect geven, dit heb ik onder het laatste reepje geplakt, en dan dit geheel ook opgeplakt.

Een touwtje om de kaart gestrikt.
Dan de leeftijd gestanst met de grote Cardzz cijfers.
Dan het doosje gemaakt en met de bijhorende stans een hoekje uit de kaart gesneden
waar het doosje in past.
Zo heb je heel vlug een leuk, snel kaartje gemaakt.

 Heel veel knutsel plezier!
Groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:


Cardzz stansen no. 212, Cijfers 1 en 2 Cardzz stansen no. 278, Cijfers 7 en 8 Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL04: Hoera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...