dinsdag 23 juni 2020

Inspiratie estafette nieuwe crealies producten dag 4 Enjoy life album


Hallo Allemaal
Ik heb vandaag een albumpje gemaakt met de nieuwe On the Edge stansjes
en met vele vormen van de Crea-Nest-Lies XXL.
Mandy ging me al voor bij zo'n soort albumpje.
Ik wilde er ook graag een maken.




Het kaftje is gemaakt van 3 laagjes acetaat waar tussen het design zit.
De 3 laagjes zijn aan elkaar gemaakt door washi tape om de randen te vouwen.
Door de verschillende lagen wordt het toch stevig.
De bladzijdes zijn allemaal verschillende vormen van de Crea-Nest-Lies XXL stansen,
2 laagjes dessinpapier met smalle tape langs de randen op elkaar geplakt,
na eerst met de nieuwe On the Edge stans er een inkeping voor de pocket in te hebben gemaakt.
Daar kan later een insert ingeschoven worden voor tekst of extra foto.

Met de 3 gaatjes van de Only Inside worden de gaatjes voor de ringen er in gemaakt.
Centreer ze allemaal mooi.
Ga lekker los met het decoreren van het boekje.
Ik heb ook vellum page protectors erin gemaakt en heb een randje met de
On the Edge tab op het vellum geplakt.
Ik heb dezelfde stansjes ook weer gebruikt voor de tabjes van de insertjes in de pockets.









Het cirkeltje met hartje is gewoon een cirkel stans uit de Crea-Nest-Lies XXL serie
met daaruit een hartje gestanst, en daarachter een witte cirkel geplakt.
Die leuke ribbelrandjes zijn van de nieuwe On the Edge, de Notebook Edges.
Ik heb daarbij het positieve en negatieve gedeelte gebruikt,
bij het ijsje eten en bij de ballet foto.
Ik moet zelf de tekstjes nog schrijven en misschien nog wat foto's op de achterzijde van de bladzijdes plakken en dan is het klaar.
Hopelijk vinden jullie het mooi, en heb ik jullie een beetje geïnspireerd.

Groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:

On the Edge stansen no. 41, 2x notitierand (rond en vierkant) On the Edge stansen no. 44, 2x pocket openingen. Met dubbele stiksteeklijn. Duo Dies no. 57, Blaadjes 11 Duo Dies no. 60, Open bloemen 25    Set of 3 stansen no. 54, Accenten A
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...