zaterdag 6 juni 2020

Crealies, Voor jou


Vandaag is Ineke onze guest designer.
Zij maakte deze prachtige 'inkijkkaart':
Hallo allemaal

Vandaag mag ik voor Crealies weer een keertje guestdesigner zijn. 
Ik laat jullie vandaag een inkijkkaart zien met harmonika.
Ik heb natuurlijk weer de schitterende dies van Crealies gebruikt
zoals de mooie vierkante postzegel snijmallen. 
Ook heb ik een schitterend randje gebruikt aan de zijkanten van de kaart. 
Wat zijn deze leuk om te gebruiken. Ze zijn echt zo fijntjes.

Ik heb 4x 15 x 15 cm van wit karton gesneden en daarop designpapier geplakt
van 14,5 x 14,5 cm. Daarna heb ik een vierkant gestanst in het midden met de
postzegelmal. Bij de 2e heb ik een maatje kleiner gepakt en bij de 3e nog iets kleiner.
Zo krijg je een leuk inkijkje. De zijkanten zijn ook 15 hoog bij 7 cm.
Deze heb ik elke cm gerild en zo de kaarten op verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart
en wens jullie allemaal een hele fijne dag.
Liefs Ineke

Gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:
Crea-Nest-Lies XXL no. 8
Crea-Nest-Lies XXL no. 97
Duo Dies no. 44
Set of 3 no. 44
Tekststansen no. 20
On the Edge no. 103

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 8, Gladde vierkanten, hele cm Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 97, Postzegel vierkant (8x) Duo Dies no. 44, Vlinders 6 Set of 3 stansen no. 44, Vlinders 6 Tekststans no. 20 Voor jou On the Edge stans no. 103, patroon C
Ineke, bedankt voor je mooie creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Ineke's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...