woensdag 26 april 2023

Crealies : Honey pot shaker card with bees with videotutorial

 


Vandaag heb ik een shaker kaart gemaakt met de nieuwe honingpot , honingraten en bijen.
Eén van de bijen "vliegt". 
Hier een blik van dichtbij.

Zo fijn dat Crealies ook heel veel handige basisartikelen heeft zoals het dubbelklevende foam 2mm
( perfect voor shakers ), het maak van je stansvorm een sticker vel ( heel handig voor de bijen )
en de dunne transparente sheets waarvan ik de vleugels heb gestanst 
en ook het stripje van heb geknipt om de bij te laten "vliegen".

In de video leg ik stap voor stap uit hoe ik deze kaart heb gemaakt.


In de pot wat glitter en shakerstrooisel.
De druppelende honing heb ik uit geel foam gestanst.
De kaart past in een gewone envelop en zodra hij uit de envelop komt zie je de rechter bij "vliegen".
De hoeken zijn bestempeld en ik heb het in zwart wit gelaten 
maar ik heb wel een beetje bling in de hartjes van de bloemen gedaan.
Ik heb de volgende Crealies producten gebruikt .

Crealies stansen / dies: 

Crealies stempels / stamps: 





Tot de volgende inspiratie post,
groeten Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...