dinsdag 18 april 2023

Crealies: Hexagon box with matching card with video

 

Vandaag is Natalie onze guest designer.
Zij maakte een erg leuk doosje met bijpassende kaart. 



Hallo iedereen 

Ook deze maand bracht Crealies een geweldige nieuwe mal uit voor een doosje. Handig dat deze verkrijgbaar is in 2 formaten, zo kies je zelf de grootte die je nodig hebt. Dit doosje maak je met de stansset Create a Box no. 24.
Ik maakte een doosje met bijpassende kaart voor iemand die van dansen houdt.


Om dit zeshoekig doosje te decoreren gebruikte ik de stansen
Dou Dies no. 66 en Set of 3 no. 66.
Ik sneed beide bloemen voldoende uit, bolde ze op en kleefde ze op elkaar om verschillende lagen bloemblaadjes te verkrijgen. Voor de  grote bloem gebruikte ik voor de onderste 2 de dichte bloempjes, hierop kleefde ik enkele open bloemen. Dit werkte ik af met een plakparel. De kleine bloemen werden enkel met de dichte bloempjes gemaakt.  
Hierbij verwerkte ik de stempel Tekst & Zo Duo Font no. J03: ‘Proficiat een fijne dag’.





Ik vind het wel leuk om een bijpassend kaartje te maken bij de doosjes en koos voor een slimline kaart.  De stans Cardzz no. 182 kwam hierbij goed van pas!

Voor de kaart gebruikte ik dezelfde bloempjes en stempelset. In deze stempelset zitten 2 stempels,
1 gebruikte ik op het doosje, de andere op de kaart.
Hier voegde ik ook enkele takjes toe van Duo Dies no. 67.


Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren! 

Lieve groetjes, 
Natalie 

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

  
  
 

Natalie, bedankt voor het laten zien van  je mooie creaties.
Deze kun je binnenkort ook zien op Natalies blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...