dinsdag 11 april 2023

Crealies, Blue Lesson

 

Daar zijn we weer, met dit keer twee leuke kaarten, die altijd wel eens van pas komen. Of je nou slaagt voor je brommerrijbewijs, autorijbewijs of die voor een vrachtwagen of trekker. Deze kaart kan en is altijd goed. 


De ene kaart heb ik wat sjieker gemaakt, de andere is wat lichter van kleur met dank aan één van de andere Crealies DT leden ;-). 


De lichte versie heb ik iets anders opgezet dan de sjieke. Hierbij heb ik gebruikt gemaakt van twee Cardzz stansen. De ene voor de basis van de kaart, de andere om het leuke raamwerk te creëren. 

De sjiekere versie heb ik gemaakt met dezelfde Cardzz stans voor de basis, en een van de nieuwe mooie Crea-Nest-Lies XXL stansen. 

De achtergrond van beide kaarten heb ik opgeleukt met de Mix & Match stansen uit de oktober/november release 2022. Ballonnen kunnen natuurlijk niet missen op een feestje. En als jij geslaagd is dat zeker reden voor een feestje.


De leuke terugkerende L, die natuurlijk staat voor de L dat je aan het leren autorijden bent, heb ik gemaakt van de Alfies stansen van de mei release 2022. De woorden die ik heb gebruikt op beide kaarten heb ik gemaakt met de Texto Negativo stans van de februari release. Je hebt van deze type tekst ook hele mooie andere stansen van woorden, maar het fijne van deze stans is dat je nu ook zelf woorden kunt creëren. 

Ik heb veel plezier gehad aan het maken van deze kaarten,
hopelijk kan ik ze snel naar iemand opsturen. 

Tot de volgende keer.

Divina

Materialen die ik gebruikt heb:

Crealies Stansen / Dies

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 143, Vierkanten met grote schulprand Cardzz stansen no. 535, Frame & Inlay Gina, 4x vierkant 

Texto Negativo stansen no. 199, Alfabet Mix & Match stansen no. 23, Ballonnen 8x (alleen stiksteek)

Cardzz stansen no. 531, Dubbele kaart 13,5 x 13,5 cm Alfies stansset no. 6, Alfabet in vierkantjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...