vrijdag 14 april 2023

Crealies : decorated door card with video

 


Goedemorgen,

Onlangs had ik een "deur" kaart gemaakt met de Cardzz no. 566 inlay stansen,
deze is op fb te zien. Ik had leuke reacties ontvangen 
en daarom heb ik nog een deurkaart gemaakt.
Met video stap voor stap. 





De deur heeft een mooie decoratie, een hart met een boeket en een strikje.
De schattige kleine bloemetjes zijn van de gieterstans, 
in de hartjes van de bloemetjes heb ik Nuvo Jewel drops gedaan.

Deze kaart kan voor veel gelegenheden gebruikt worden.
Een "zomaar", een geboorte, een welkom thuis, een verjaardag kaart
aan de binnenkant kan je de toepasselijke tekst plaatsen.
Ik heb de volgende Crealies producten gebruikt voor deze kaart .

Crealies stansen / dies : 



 


Bedankt voor het bezoek tot de volgende inspiratie post.
Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...