vrijdag 21 april 2023

Crealies : Cheery blooms mini album with video tutorial



Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe mini album zien,
ik heb het "cheery blooms " genoemd.

Op de voorkant heb ik nog wat ruimte gelaten om de naam te plaatsen.

Wederom heb ik de Cardzz tags als basis gebruikt, maar nu heb ik meer pagina's gemaakt.
Ik heb het bindsysteem D gebruikt en de rug van het album 
heb ik nog wat extra verstevigd met een stukje bekleed grijs karton.
Uiteraard heb ik ook de rug van het album versierd.
In mijn video kan je het hele proces zien hoe dit album is gemaakt.
Pagina voor pagina.


Ik had laatst dit grote vel vrolijke dubbelzijdige karton gekocht
 en ik heb er nog ander passend papier bij gezocht.
Alles in de roze / oranje tinten. Ja het is lente en tijd voor vrolijkheid!
Ik heb velcro (klittenband) rondjes als bloemenhartjes gebruikt,
en tevens als sluitingsmiddel voor de flappen/labels.
De prachtige nieuwe Crea-Nest-Lies XXL 
met de open geschulpte rand zijn prachtig voor kaarten 
en als frames voor de foto's in het mini album.
Ik heb verschillende patronen design papier gekozen voor een gezellige look.
De verticale gatefold kaart heb ik een slag gedraaid .
De horizontale gatefold past ook mooi , ik heb de hart pocket aan de linkerkant
vastgeplakt. In de pocket een hart, leuk voor tekst of foto's.
Het versierde paperclipje houdt het hart aan de pocket vast.
Deze keer heb ik de On the MOVE niet vast geplakt, dus het kan geheel uit het album en aan twee kanten worden gebruikt. Ik heb ook een pocket gemaakt maar dat hebben jullie vast in de video gezien. 
De foto's kunnen worden gestanst met de cirkels die bij deze stansset horen.

Hieronder heb ik alle producten vermeld van mijn mini album. 
Het heeft heel wat tijd gekost 
en denkwerk hoe ik het album wilde hebben 
maar ik denk dat het resultaat er best mag zijn, toch? 

 Crealies stansen / dies: 


Crealies stempels / stamps:




  

Tot de volgende inspiratie post maar weer, 

groetjes Anna Blankina

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...