donderdag 13 mei 2021

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten Dag 6 - Day 6


Vandaag is het inspiratiedag 6 met de
nieuwe producten, gemaakt door Mandy


Ken je de leuke serie Wordzz? 
Deze bestaat uit 'Wordzz with shadow' stanssets en 'Wordzz' stempelsets.
Naast Nederlandse teksten zijn er ook Duitse, Franse en Engelse teksten.
Vandaag heb ik een nieuwe Duitse tekst gebruikt.


Voor de basiskaart heb ik de nieuwe Crea-Nest-Lies XXL stanssets gebruikt. 
Deze hebben een rand met kleine streepjes.
De ronde en vierkanten set kun je heel mooi combineren.
De vlinder heb ik gemaakt met de leuke Chinese Puzzel (Uno. no. 60).

Vandaag heb ik ook een video voor jullie.
In de video laat ik je verschillende technieken zien met de Serie Wordzz.

Nederlands gesproken:

English spoken: 

Creatieve groetjes
Mandy

Crealies Stansen/Dies:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 115, Cirkels met kleine streepjes Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 116, Vierkanten met kleine streepjes 
Wordzz stansen with shadow no. 03, DE: Herzlichen Glückwunsch Uno stans no. 60, Chinese puzzel, klein 
Set of 3 no. 60, Dichte bloemen 25 Duo Dies no. 60, Open bloemen 25 
Set van 3 stansen no. 46, Vlinders 8 
Duo Dies no. 59, Blaadjes 13  Duo Dies no. 33, Blaadjes 3 
Duo Dies no. 57A, Blaadjes 11 spiegelbeeld Duo Dies no. 57, Blaadjes 11

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...