vrijdag 28 mei 2021

Crealies - planner pagina - Remember I love You

 
Planner Pagina - Crealies Remember I Love You!

Hallo,

Aan mij de beurt jullie een mooie planner pagina te laten zien. Dit keer heb ik gekozen voor de nieuwe planner stans van Crealies no. 996 ( Journaling/Planner page + layer up with rough Edges) en daarmee heb ik de basis van deze planner pagina gemaakt.

De opbouw is gemaakt met o.a. de Crea-Nest-Lies XXL no. 113 (slim hearts with double stitch). Door de diversiteit aan formaten in deze stansset erg leuk om te gebruiken.

Omdat de bovenzijde van het designpapier naar mijn idee wat saai was heb ik dit opgeleukt met de Bits & Pieces (confetti).

Onder aan dit blog bericht vind je een overzicht van alle gebruikte Crealies producten.

Leuk dat je mijn blog weer kwam bekijken en hoop je weer wat leuke inspiratie te hebben gegeven.

Creatieve Groet,
Carla van Dam
Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag (ruwe randen) Alfies stansset no. 5, Kleine letters  Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 113, Slanke harten met dubbele stiksteeklijn 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...