maandag 24 mei 2021

Crealies, Een slimline mini album

 

Vandaag is Anna onze guest designer.
Zij maakte dit prachtige slimline mini-album.



Hallo lieve creatievelingen, 

Vandaag heb ik een slimline mini album voor jullie. 
Er zijn bij Crealies nieuwe prachtige stansen uitgekomen, 
waaronder mooie nieuwe pockets en een bindsysteem voor albums. 

De kaft.

De basis voor dit mini album heb ik uit stevig wit/creme karton gesneden.
Voor de kaft heb ik de volgende maten gesneden:
-voor de rug van het album 14 x 20,5 cm.
-voor de voor- en achterkant 14,5 x 20,5 cm.

De pagina’s.

Met het nieuwe bindsysteem heb ik pagina’s gecreërd. 
Twee enkele pagina’s dmv een rug en twee slimline stansen. 
Twee uitklappagina’s d.m.v. een rug met twee slimline stansen
waar aan een kant nog een rug is geplakt. 

Aan de tweede rug heb ik twee pockets tegen elkaar geplakt. 
Nu heb je een uitklap mogelijkheid. 

Dan heb ik de kaft met de blanco pagina’s laten drogen (de lijm en sticky tape).
Ik had wat clips gebruikt voor de zekerheid. Toen begon ik met het decoreren. 

Het decoreren.

De voorkant heb ik gedecoreerd met de kruisteekjes slimline stans . 
Het woord 'album' van designpapier op een vel (met 'maak van je stans een sticker')
gestanst met het Alfies alfabet.
En met de grote On the Edge stans heb ik het “label” gemaakt. 
Met wat foam tape heb ik de letters op het label geplakt. 

De grote pocket heb ik gebruikt voor de binnenzijde van de kaft en voor de uitklap pagina’s . 
De kleine pockets passen mooi op de slimline stansen. 

Ik heb ook verschillende rechthoeken gestanst waarop de foto’s zullen worden geplakt. 
Met de prachtige On the Edge stansen heb ik ook nog extra insteekhoekjes gecreëerd. 
De stroken van het bindsysteem zijn perfect om designpapier te stansen om de randen de decoreren. 
Door verschillende motiefjes designpapier te gebruiken krijgt het een leuke uitstraling. 

De slimline stansjes heb ik ook gebruikt om intern de pagina’s een andere look te geven. 
Ik heb verschillend designpapier gebruikt, gevouwen en als sluiting een fotoklipje met een brad geplaatst. Dubbel om de slimline heb ik een bloementje gestanst en in het midden onder de klip sluiting om het nog steviger te maken. 

Op een pagina ook nog een slider, altijd leuk een extra verrassing toch? 
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn mini album vinden. 
 
 

Om nog een beter beeld te krijgen heb ik ook weer een video gemaakt.



Tot de volgende keer, 

Anna Blankina 


Deze produkten heb ik gebruikt voor mijn slimline mini album 

Crealies Stansen/Dies: 

Crealies Divers:

          
    
  

Anna, bedankt voor je mooie creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Anna's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...