donderdag 20 mei 2021

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten Dag 13 - Day 13


Ik sluit vandaag de Blog estafette af met de nieuwe Crealies serie Patternzz.
De serie Crealies Patternzz zijn stansen die een imprint maken in je karton.
De binnenvorm maakt een imprint in je karton.
Door de losse outline stans kun je zelf beslissen of je de stansvorm als layer
of midden op je creatie gebruikt.
Deze stanssets zijn heel veelzijdig en vandaag laat ik je een aantal mogelijkheden zien.


Bij de kaart hierboven heb ik de binnenvorm eerst gekleurd met een brayer
en inkt en daarna door mijn stansmachine gehaald.


Je kunt ook delen van de Patternzz imprint gebruiken, zoals je hierboven kunt zien. 

In de video laat ik je nog meer mogelijkheden zien.
Nederlands gesproken:

Engels gesproken:

Creatieve groetjes Mandy

Crealies stansen/dies:

Patternzz XL Imprint, Patroon XL, Zon in stippen no. 01 Patternzz XL Imprint, Patroon XL, Zon in stiksteek no. 02 Alfies stansset no. 5, Kleine letters Cardzz stansen no. 184, Slimline D, met dubbele stiksteeklijnSet of 3 no. 61, Bloemen 26 (dicht) Duo Dies no. 61, Bloemen 26 (open)Duo Dies no. 54, Blaadjes 9 Duo Dies no. 39, Blaadjes 7Tekststans no. 110, Lente / Zomer / Herfst / Winter Tekststans no. 6 Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...