vrijdag 23 juli 2021

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten Dag 11 - Day 11

 
Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op het Crealies blog. Samen met de andere design team leden laten we jullie de mooiste kerstcreaties zien tijdens de Christmas in July estafette.
Vandaag aan mij de eer om jullie weer een leuke creatie te laten zien.

Dit keer heb ik er voor gekozen om weer eens een kaart te maken in de basis kleuren zwart, wit en kraft .
Afmetingen gebruikt cardstock:
Zwart: 16 x16 cm
Zwart: 15 x15 cm
Wit: 15,5 x 15,5 cm
Kraft: 15 x15 cm

Het uitgesneden stuk kraft cardstock heb ik op 7,5 cm voorzien van een rand, deze leuke rand is gemaakt met de nieuwe randstans On the Edge stans no. 52 (Linten opberger).
Achter dit vierkant heb ik een stuk zwarte cardstock geplakt (15 x15 cm).

Van de fantastische sterren heb ik eerst 3x de basis uitgestanst uit zwarte cardstock. Vervolgens heb ik uit wit en kraft 3 verschillende sterren gestanst om een leuk speels effect te creëren.

De witte en zwarte strook onder de tekst X MAS heb ik uit restantjes card stock gesneden.
Zwart 15 x 5 en wit 15 x 1 cm.

De tekst op de kaart is gemaakt met de leuke Crealies Alfies stans no. 3.

Ik hoop dat ik jullie weer wat leuke inspiratie heb mogen geven om een leuke kerstkaart te maken, ik ben erg benieuwd naar jullie creaties.

Creatieve Groet,
Carla van Dam

Crealies Stans / Dies:
Cardzz Elements no. 286

On the Edge no. 52

Alfies no. 3

Cardzz Elements stansen no. 286, sterren  On the Edge stans no. 52, Linten opberger 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...