donderdag 15 juli 2021

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten Dag 3 - Day 3


 Hallo allemaal,

Het is tijd om mijn creatie met de prachtige nieuwe cirkelstans te laten zien.
Deze stansen hebben een prachtige rand die aan een filmstrip doen denken.

Ik heb een rond mini album gemaakt in alle kleuren van de regenboog.

Eerst heb ik verschillende cirkels gestanst in effen papier,
als achtergrond heb ik zwart papier gekozen 
zodat de regenboogkleuren een mooi contrast vormen.
Daarna heb ik verschillende kleurtjes patroonpapier gezocht.

Ik heb steeds twee pagina's gemaakt die bij elkaar passen,
de eerste en de laatste pagina's vormen ook een set.

Door een brad te gebruiken op een aantal pagina's kan je de cirkels mooi draaien,
je krijgt dan een soort geheime pagina's.

Ik maakte ook insteek pockets met de mooie On the Edge XL stans.
Op de eerste halve pagina plakte ik aan de achterkant  zo'n insteekhoesje 
vast met een klein randje lijm. Nu past er een kleinere cirkel in.

Op de voorkant heb ik met het Alfies alfabet de naam Francesca
gemaakt. Ik stanste de letters éénmaal uit foam en éénmaal uit zwart karton.

Om de letters mooi in een cirkel te krijgen plakte ik een kleine cirkel stans 
tijdelijk met wat washi tape op de halve cirkel om de juiste afstand te houden.

Een andere tip is om een zwart koordje door de gaatjes van de cirkelstans 
te "rijgen" met een naald, ik heb een soort feston steekje gebruikt.

Ook een ticket slimline stans kan worden gevouwen op één van de cirkels
 en met een stukje twine en nog een brad kan deze worden gesloten. 
Hier kan je ook zien dat je alle formaten cirkels kunt gebruiken.

Alle cirkels (pagina's) worden aan elkaar gebonden met het binding systeem A.
Ik stanste een grote strook die ik in gelijke stukjes knipte.
Nu plakte ik de stukjes tegen elkaar.


Nu bekleed ik ook een stukje karton met zwart papier,
dit stukje bevestig ik op de rug van het bindsysteem.

Nu is het nog steviger en ik gebruik een lintje om de rug te versieren.

In de video laat ik alle kleurrijke  pagina's zien. 

Gebruikte materialen:

Crealies Stansen / dies:

Crealies basic :






Ik ben benieuwd wat jullie gaan creëren, 
bedankt voor het bezoek en tot volgende keer met nieuwe inspiratie,

Anna Blankina

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...