zaterdag 3 juli 2021

Crealies - Plannerpage Enjoy Life

 
Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op het Crealies Blog.
Vandaag weer aan mij de eer om jullie wat leuke inspiratie te geven.
Dit keer wil ik jullie laten zien dat je met heel weinig een super gave pagina kan maken.
De gebruikte techniek kun je ook heel goed toepassen op een kaart.

Er is niks leukers dan je eigen designpapier te maken, het lijkt moeilijker dan het is. Dit keer heb ik er voor gekozen om met de gelli plate een super gave achtergrond (designpapier) te creeëren. Ik heb witte acryl verf gemengd met de Pigment Colorzz van Crealies (no. 22 en no. 3).

De Gelli plate heb ik eerst voorzien van de acrylverf gemengd met de Pigment Colorzz. Daarna heb ik gebruik gemaakt op de gelliplate van Crealies Stencilzz & Maskzz no. 302. Deze heb ik bovenop de acrylverf gelegd en ben er daarna met een brayer zachtjes overheen gerold. Dit geeft een super gaaf effect, niet alleen qua mask maar ook qua gemengde kleuren.

 
De tekst 'enjoy life' heb ik gestanst met de Crealies Alfies stansset no. 3. Ik heb alleen dit keer geen gebruik gemaakt van de schaduw van de letter.

De zwarte "doorkijk ramen" heb ik gemaakt met de Crea-Nest-Lies XXL no. 118. Door 2 opvolgende formaten tegelijk te stansen (in elkaar gelegd op het cardstock) krijg je van deze leuke frames die voor een doorkijkje zorgen.

Veel meer dan dit had deze planner pagina niet nodig om goed tot zijn recht te komen. Door je zelfgemaakte achtergrond heb je al een super gaaf geheel dat tevens heel goed te gebruiken is als basis voor een kaart.

Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties naar aanleiding van deze bron aan inspiratie.

Creatieve Groet,
Carla

Pigment Colorzz, Olijfgroen no. 22   Pigment Colorzz, Oranje no. 03

Watercolor / Mixed Media papier, wit 350 grams (10x A4)  Zwart karton, 210 grams, voor o.a. mini albums (20x A4)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...