woensdag 28 juli 2021

Crealies Slimline Card with hearts

 


Wat zijn slimline kaarten toch leuk om te maken.
Deze keer weer mijn favoriete techniek toegepast, stempelen met je stencil.
Beïnkt het stencil met 2 kleuren Distress Oxide en spray deze een klein beetje nat. Leg het stencil op je papier en leg daar overheen een stukje keukenrol. Lichtjes aandrukken, stencil en keukenrol verwijderen en laat de inkt drogen. Dikke inktdruppels even voorzichtig wegdeppen met een stukje keukenrol als dat nodig is. 
Van mijn vorige kaart had ik nog wat hartjes over en zo is deze kaart ontstaan uit restjes die nog op mijn bureau lagen. 


Ook de meeste teksten passen op de kleinste stans uit de Crea-Nest-Lies XXL no. 24 set.
Natuurlijk de tekst eerst voorzien van 'Maak van je stans een sticker'. Dit achter het witte papier geplakt voordat ik de woorden Hugs & Kisses heb uitgestanst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...