zaterdag 18 juli 2020

Crealies, Verhuisd


Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte deze grandioze variatie op de watervalschuifkaart.
         
Die 'watervalschuifkaart-stans', die moest ik natuurlijk ook kunnen verwerken in m’n journal. Die uitdaging gaf ik mijzelf deze keer. Nadat ik de vorige keer een mooie herinneringspagina voor in m’n journal had gemaakt leek mij dit ook een mooi idee en wist meteen ook al welke herinnering. 
Toen ik in oktober 2009 voor het eerst op mezelf ging wonen heb ik een hele leuke verhuiskaart zelf ontworpen. De foto’s die ik daarvoor heb gebruikt heb ik terug laten komen in het waterval effect. Dit keer heb ik er eens voor gekozen om de Tombows en de Pigment Colorzz weg te laten, maar geen zorgen, die gaan jullie zeker weer zien de volgende keer. Dit keer heb ik dus alleen gewerkt met stansen van Crealies. En eigenlijk nog niet eens zoveel stansen, maar moet je kijken wat voor een leuke creatie je er alsnog van kan maken. 

Deze pagina gaf me eigenlijk ook meteen alweer een idee voor het maken van een leuke verhuiskaart. En met de waterval schuifkaart stans heb ik ook al een leuke verjaardagskaart voor iemand gemaakt. Ik heb er weer van genoten om voor jullie aan de slag te gaan, tot de volgende keer.
Materialen die ik gebruikt heb:

Crealies Stansen / Dies for Journalzz & Plannerzz:

Crealies Stansen / Dies:

Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag Stansen no. JP 609, Cijfers met schaduw Stansen: Pocket Small (5,0 cm) + extra laag Stans: 12 Gaatjesverstevigers Cardzz stansen no. 301, Waterval schuifkaart + Omklap schuifkaart Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw Set van 3 stansen no. 38, Huisjes

Divina, bedankt voor je originele creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website















1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...