vrijdag 10 juli 2020

Crealies square fold giftcard


Hallo allemaal


Deze keer giftcard envelopjes die makkelijk en snel te maken zijn.
En op allerlei leuke manieren te decoreren.
Ik heb ze op 2 verschillende manieren gedecoreerd.
Eentje van spijkerstof dessinpapier, en een eenvoudige witte met weinig poespas.

Het papier is gesneden op 19 bij 19 cm.
Daarna aan 4 kanten gerild op 4,5 en op 5 cm.
De hoeken die gearceerd zijn wegknippen.
De nieuwe hoeken afronden met hoekpons en de envelop dan gaan vouwen.
Vouw de flappen dakpansgewijs onder elkaar.
Het ziet er dan zo uit als onderstaande foto.



Van dessinpapier of cardstock snijd je een vierkantje van 8,8 bij 8,8 cm.
Met de nieuwe On the Edge stans maak je er een schuine snede in.
Dit lijm je in je envelopje. Het gedeelte met het uitstaande cirkeltje lijm je helemaal,
aan de andere kant een dun stukje tape of dun lijmlaagje.
Een kant niet lijmen anders past de giftcard niet.

Om dit envelopje heb ik een mooi touwtje geknoopt,
en heb ik versierd met bloemetjes en takjes en een labeltje.

De andere heb ik eenvoudig gelaten, en daar het reststukje van de Notebook Edges
geplakt. 4 korte stukjes, onder elk flapje 1.
Zorg dat je giftcard er van tevoren inzit, de kleine rondjes zijn fragiel.
Ik had al wat eerder 4 gaatjes aan de onderkant gemaakt waar ik 2 touwtjes
doorheen heb gestrikt.
Ook bij deze weer een klein labeltje eraan.
Ik hoop dat jullie het een leuk envelopje vinden.
Knutselgroetjes van Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

On the Edge stansen no. 44, 2x pocket openingen. Met dubbele stiksteeklijn. Set of 3 no. 60, Dichte bloemen 25 Duo Dies no. 60, Open bloemen 25 Duo Dies no. 57, Blaadjes 11 On the Edge stansen no. 41, 2x notitierand (rond en vierkant) Set of 3 stansen no. 54, Accenten A Tekst & Zo stempel, Handlettering no 5, Hoera 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...