woensdag 29 juli 2020

Crealies, New Moon album deel 3


Vandaag is Nicole onze guest designer.
Zij werkte verder aan haar album 'New Moon'.
Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag het laatste deel van mijn New Moon album.
Wat een supergaaf album is het geworden en als ik het in mijn handen heb,
voelt het echt heerlijk!
Ik ben er supertrots op!

Dit is wederom mijn bijdrage als gastdesigner van Crealies.
Voor deze laatste pagina's ging ik aan de slag met de nieuwe Cardzz stansen no. 301
(Waterval schuifkaart + Omklap schuifkaart).
 






Hopelijk heb ik jullie mogen inspireren.

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Even alles op een rijtje van de gebruikte Crealies producten:

Crealies Stansen/Dies:
 
Crealies Basis / Basics:

Mini Albums Bindsysteem A Cardzz stansen no. 301, Waterval schuifkaart + Omklap schuifkaart Big Labelzz & Tagzz stansen no. 15, Met stiksteeklijn Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 21, Cirkels met stiksteeklijn On the Edge stans no. 34 met dubbele stippenlijn On the Edge stansen no. 36, Mini 4, Met dubbele stippenlijn. Zwart karton, 210 grams, voor o.a. mini albums (20x A4)

Nicole, bedankt voor je prachtige bijdrage voor het Crealies blog.
Deze is binnenkort ook te zien op Nicole's blog.

                                          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...