woensdag 8 juli 2020

Crealies, Thanks.


Vandaag is Sandrine onze guest designer.
Zij maakte deze prachtige kaart voor jullie.
(Verdere Nederlandse tekst staat wat meer onderaan).

Sur le fond, j'ai tamponné mes ronds (Bits & Pieces n° 69) puis je les ai aquarellés avec les poudres "Pigment Colorzz n°20 et n°1". J'ai tamponné le haut et le bas avec les lignes "Bits & Pieces  131" en gris. J'ai fait toutes mes découpes (fleurs, feuilles, bocal, étiquette, titre) dans différents papiers et je les ai collées avec de la mousse 3D.
Aan de onderkant heb ik mijn cirkels gestempeld (Bits & Pieces n° 69)
en daarna heb ik ze gekleurd met de poeders "Pigment Colorzz n° 20 en n° 1". 
Ik heb de boven- en onderkant gestempeld met de lijnen "Bits & Pieces  131" in grijs.
Ik heb al mijn gestanste figuren (bloemen, bladeren, pot, label, titel)
in verschillende papiersoorten gemaakt en deze met 3D-foam gelijmd.


Crealies Dies/Stansen:

Crealies Stamps/Stempels:

Crealies Mixed Media:

Duo Dies no. 57, Blaadjes 11 Duo Dies no. 57A, Blaadjes 11 spiegelbeeld Duo Dies no. 60, Open bloemen 25 Duo Dies no. 39, Blaadjes 7 Set of 3 no. 60, Dichte bloemen 25 Set of 3 stansen no. 54, Accenten A X-tra stansen no. 44, Glazen pot met deksel, middel Partzz stansen no. 32, Banner B Text Die no. 1 Thanks Bits & Pieces stempel no. 69 Lots of circles Bits & Pieces stempel no. 131, Hangende rondjes Bits & Pieces stempel no. 207, Confetti Pigment Colorzz, Geel no. 01 Pigment Colorzz, Groen no. 20

Sandrine, thanks for your lovely creation. 
Soon you can also find it on Sandrine's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...