woensdag 15 juli 2020

Crealies, Back in Time


Vandaag is Yvonne onze guest designer.
Zij maakte deze mooie nostalgische lay-out.
Toen ik de klokken en sleutels zag in de Crealies collectie, moest ik denken 
aan het verwerken van een oude foto. Daar passen deze producten goed bij!
Ik heb nog een stapeltje oude foto's liggen en ik heb er eentje uitgekozen 
om een lay-out mee te maken. Het is een foto met familie van mijn moeder's
familie in 1914. Echt geweldig dat we zulke oude foto's hebben en ook nog 
weten wie erop staan!
Ik heb er een kaart bij gemaakt in een iets modernere sfeer, om te laten zien
dat het niet nostalgisch hoeft te zijn wat je met deze producten maakt! 
Cardzz stansen no. 420, Letter T Cardzz stansen no. 409, Letter I Cardzz stansen no. 413, Letter M Cardzz stansen no. 405, Letter E 3x sleutels + 2x slot + 1x hangslot Klok met ketting en slinger
Duo Dies no. 57, Blaadjes 11 Duo Dies no. 57A, Blaadjes 11 spiegelbeeld Set of 3 no. 60, Dichte bloemen 25 
Tekst & Zo stempel, Handlettering no. 12A, Groetjes (omlijning) 3x Sleutels + hangslot

Yvonne, bedankt voor je mooie bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Yvonne's website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...