zaterdag 25 juli 2020

Crealies, Van harte.


Vandaag een kaart van een onze heel trouwe guest designers: Ineke.
Zij heeft weer wat moois voor jullie gemaakt:
Hallo allemaal
Vandaag mag ik voor Crealies weer een keertje guestdesigner zijn.
Ik laat jullie vandaag een cadeautjeskaart zien. Wat is deze leuk om te maken.
Ik heb wit cardstock gebruikt van 18 x 30 cm. Deze heb ik gerild op 10 en 20 cm.
Ik heb 1 stuk naar voren gevouwen zodat je een soort easelkaart krijgt.
Bij de vouw heb ik het gat gestanst, met de mooie Cardzz stans,
waar het cadeautje zo mooi in past. 
Het cadeautje heb ik uit 2 kleuren cardstock gestanst, kraft en wit.
Het stukje erboven op komt uit designpapier.
Het designpapier heb ik een halve centimeter kleiner gehouden dan het cardstock.
Een passend plaatje erbij en wat lint om het cadeautje heen,
zodat het net een echt cadeau lijkt.
Ook heb ik de leuke nieuwe hoekjes gebruikt. Je kunt ze zowel in het papier stansen als los.
Ik heb ze los gestanst om ze op te plakken. Wat zijn deze mooi en fijntjes.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart
en wens jullie allemaal een hele fijne dag.
Liefs Ineke.
Gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:

Cardzz stansen no. 25, Doosje in een kaart Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 9, Gladde ovalen, hele cm Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 23, Ovalen met stiksteeklijn Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 71, Ovalen met open schulprand Duo Dies no. 44, Vlinders 6 Duo Dies no. 37, Blaadjes 5 Uno stans no. 48, Bloemen 20 Set of 3 stansen no. 44, Vlinders 6 Set of 3 stansen no. 48, Bloemen 20 Inside or Out stansen no. 18, Hoekjes L Tekststans no. 16 Van harte

Ineke, bedankt voor je erg mooie kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Ineke's blog.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...