woensdag 7 oktober 2020

Crealies, Kaart en envelop Sneeuwman

 
Vandaag is Divina onze guest designer.
Dit keer maakte zij deze enige kaart + envelop.

Wat een lieve clear stamps zijn er uitgekomen. O.a. deze sneeuwman, waar al een snijmal van was. En nu ook uitgebracht in super lieve kleine clear stamps. Zo lief vind ik ze. Aangezien ik toch altijd graag werk met m’n Tombow ABT dual brush pennen is het werken met clear stamps toch wel het allerleukste. 

Ik heb deze keer een voorbeeld van een leuke kerstkaart en een envelop die ik bijpassend heb gemaakt. Toch leuk als je die envelop in de brievenbus vindt. Hierbij heb ik als extra gebruik gemaakt van de sneeuwvlokken. Ze geven zo’n leuk extra aan hetgeen je maakt. 

Ik hoop jullie weer wat leuke inspiratie te hebben gegeven. 

  
 

Divina, bedankt weer voor je leuke bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...