vrijdag 30 oktober 2020

Crealies, Feestelijk varkentje

 
Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte deze feestelijke journalpagina.

Toen ik de nieuwe Crealiesproducten zag, dacht ik, dat varkentje zal ik eens wassen ;-). Toevallig wilde ik al een leuke verjaardagpagina in m’n journal maken. En dit maakte het extra leuk en makkelijk om te kiezen wat ik ervan zou gaan maken. 

Door de leuke Pocket mal (small) te gebruiken kan ik op een leuke manier de informatie van de jarige opschrijven, en omdat ik er twee op de pagina heb verwerkt heb ik nog extra ruimte gecreëerd. De pocket heb ik nog bewerkt met de kleine On the Edge stansen no. 44. 

Zelf ben ik niet zo’n roze fan. Maar ja, met zo’n leuk varkentje kan ik het natuurlijk niet ontlopen. Met het groen heb ik de kleur nog een beetje weten op te breken. En dan die cadeautjes, die blijven leuk, voor verjaardagen, feestdagen enz. 

 

Divina, bedankt weer voor je leuke bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...