zaterdag 24 oktober 2020

Crealies Een fijne dag

 Hallo Allemaal
 
Ik heb een dubbele flap pagina gemaakt met heel veel 
pocketsleuven, voor foto's en labels.
Deze ik heb gemaakt met de dunste Mix & Match strip.
Een andere functie dan waar ze voor zijn bedoelt,
maar heel makkelijk om pockets te maken.
Deze pagina bestaat uit 2 pagina's.
Ik heb de bovenste smaller gesneden, en daarna de ringbandgaatjes gerild
zodat je de pagina goed kan omklappen.

 
Ik heb van tevoren deze korte pagina bestempeld, en met zwarte gesso
een nonchalant randje geschilderd.
Ik heb een vlaggetje gestanst en gerild en aan de achterzijde bevestigd.
Ik heb onder het tekstje van openlucht museum en de foto een dun magneetje gedaan zodat hij mooi dicht klikt, maar dat hoeft niet.
Aan de achterzijde van deze pagina heb ik zelf mijn dessinpapier gestempeld, en daar een schuine
Mix & Match sleuf in gesneden. Nu dit papier aan 4 zijdes met dunne tape beplakt,
smal langs de kant. Dit plak ik dan op de achterkant van mijn eerste smalle pagina. 
 


De gewone pagina bewerkt met zwarte gesso, dan weer een sleuf in de pagina gemaakt
om mijn tekst in te schuiven.
Over de foto heen heb ik strips met tekst geplakt.
Nu pas kun je de smalle pagina op de gewone plakken.
Op de achterkant moet je nu ook nog een pagina plakken,
anders heb je alleen een sleuf i.p.v. een pocket.
De pagina aan de achterkant heb ik ook weer bestempeld, en daar ook een schuine sleuf in gemaakt.
Deze ook weer alleen aan de vier zijkanten met dunne tape beplakken
 en dan aan de achterzijde bevestigen.
 
 
 
Crealies Stansen/Dies:
 
Crealies Stempels/Stamps:
  
Mix & Match stansen no. 12, Strips met stiklijn  Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag  Stans: 12 Gaatjesverstevigers Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 99, Vlag met kleine gaatjes (9x)    Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 84, Gladde cirkels halve cm Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 64, Tags glad Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 24, Rechthoeken met stiksteeklijn  Tekst & Zo stempels, Vorm no. 03, rond: een fijne dag  Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL08: Ik wens jou een... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...