woensdag 16 augustus 2023

Crealies Verdiepkaart techniek

 
Hoi

 Vandaag een simpele techniek kaart. 
Hiervoor gebruikte ik de nieuwe Frame & Inlay stansset "Mandy",
deze kon ik toch niet laten liggen?!


Door de lagen in verschillende hoogte op te plakken krijg je extra diepte in deze kaart.
Dat zie je van dichtbij nog beter.


Deze kaart is zo simpel om te maken, je hebt alleen een leuk plaatje of designpapier nodig en een Crealies Frame & Inlay stansset. 
In combinatie met Cardzz no. 591 als basiskaart, is deze leuke kaart zo gemaakt. 

Ik denk dat jullie wel weten dat de Texto Negativo stansen mijn favoriete tekststansen zijn op dit moment. Je ziet ze namelijk op bijna al mijn creaties. 
Ik gebruik ze zoveel omdat ik ze heel veelzijdig vind.
Hier heb ik ze gebruikt met de layer erachter, en bij de olifantkaart heb ik juist alleen de letters gebruikt en de verticale en horizontale versie gecombineerd.


En zo zie je, door verschillend designpapier,
maak je heel makkelijk een kaart voor iedere gelegenheid.

Creatieve groetjes
Mandy

Crealies stansen/dies:


 Texto Negativo stansen no. 113H, HIEP HIEP HOERA (horizontaal) Texto Negativo stansen no. 113V, HIEP HIEP HOERA (verticaal) Texto Negativo stansen no. 104H, HAPPY BIRTHDAY (horizontaal)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...