vrijdag 11 augustus 2023

Crealies Booklet / Mini Boekje with video

 
Hoi

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met Cardzz no. 312.
Met deze stansset heb ik een Mini Boekje gemaakt.

Je bindt het mini boekje met een touwtje, de stans voor de "bind" gaatjes zit in deze set. 

Ik heb de touwtjes lang gelaten, zo kun je met deze uiteinden het mini boekje dicht binden.

In de video laat ik precies zien hoe dit mini boekje is gemaakt.




Met deze stansset kun je nog meer maken, zoals een leporello kaart /concertina card en je kunt de panelen gebruiken voor een twist & pop kaart. Deze voorbeelden laat ik binnenkort ook zien. 

TIP:
Met Cardzz no 309, Cardzz no. 310, Cardzz no. 311 kun je ook een Mini Boekje / Booklet maken.

Creatieve groetjes
Mandy

Crealies stansen / dies:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...