dinsdag 29 augustus 2023

Crealies : Fun Fold baby bear card



Goedemorgen,

In de serie On the MOVE zijn er weer een aantal nieuwe vormen bijgekomen.
Leuk als kaart of om een album mee te maken, de stansen zijn erg veelzijdig.
Vandaag laat ik jullie mijn fun fold achthoek baby kaart met beer en zuigfles zien.
En de achthoeken van de Crea-Nest-Lies XXL serie passen er perfect bij.
Het leuke van deze kaarten is dat ze mooi in een gewone envelop passen.
Op de voorkant heeft een beer een zuigfles vast. Naast de beer heb ik ruimte gelaten om de naam 
toe te voegen. Op een achthoek heb ik ook een wassen lakzegel met baby voetjes aangebracht.
Onder de achthoek nog wat vlaggetjes.
Eerst heb ik de basis vorm uit creme stevig papier gestanst 
en daarna heb ik het middelste stuk ook uit design papier gestanst en op de basis geplakt.
De letters baby heb ik met de mooie Alfies stansjes gestanst.
De randjes van het papier heb ik met bruine inkt beïnkt, dat geeft een leuke vintage look.
Aan de achterkant heb ik nog wat achthoeken geplak , 
hier kan de tekst worden opgeschreven of een foto worden geplakt.

Ik heb de volgende Crealies produkten gebruikt.

Crealies stansen / dies :






Bedankt voor het bezoek tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...