donderdag 10 augustus 2023

Crealies: Stoere babykaart met trein



Goedemorgen,

Vandaag een stoere babykaart, het hoeft niet altijd lichtblauw te zijn toch?

De trein heb ik uit effen ( maar met een print ) papier gestanst, 
achter de raampjes van de trein  heb ik lichtgrijs vellum geplakt.
Verder heb ik verschillende Crea-Nest-Lies XXL stansen gebruikt.
En een Mix en Match stansje om de stiklijntjes van de hart vorm ( ballon ) te stansen.
In het bovenste hoekje heb ik een ticket gestempeld met zwarte inkt en daarna met een rode fineliner een randje gekleurd. Op het ticket heb ik het woord baby geplakt.
Verder nog wat vlaggetjes en een koordje.
Op de trein kan eventueel nog een naam van de baby komen.
Ik heb de volgende Crealies stansen gebruikt.

Crealies stansen / dies : 

Crealies stempels / stamps : 

 

 

 


Bedankt maar weer voor jullie bezoek,
tot de volgende inspiratie post,

groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...